sunnuntai 5. elokuuta 2012



Leiri-Mäenpään Kartanon Estekisat 16.6.2012


Olin team Ryökäleen esteleirillä 12-15.6.-12 ja lauantaina oli estekilpailut Mäenpään karatanon tallilla. Leiri meni hyvin ja lensin leirillä kerran Maisan selästä kun se kieltäyty portti esteen. Keskiviikkona oli Elinan kouluvalmennus ja se meni mielestäni hyvin :) Leirillä heräsimme klo 8:00 ja hiljaisuus piti olla klo 22:00, mutta olimme, joka ilta sisällä yli 00:00.


Perjantaina oli kilpailut Kimmon tallilla, mutta en voinut osallistu niihin sillä minulla ei ole vielä alue lupaa. Lauantaina oli aikainen herätys, sillä kisat alkoivat klo 10:00. Illalla olimme laittaneet jo hevosten varusteet autoon ja aamulla piti vain harjata ja lastata hevoset kyytiin. Kun olimme kisa paikalla, menimme ensin ilmottautumaan ja sitten sai tutustua rataan.


 Osallstuin Maisalla 60cm ja 80cm luokkaan. Kun alkoin suorittamaan 60cm rataa niin minulle tuli oikosulku ja unohdin radan hetkeksi kunnes joku huusi mikä este minun pitää mennä ja pääsin jatkamaan radan loppuun. 80cm meni vähän paremmin. Maisa kieltäyty kerran okserille mutta muuten se meni todella hyvin. Olin tyytyväinen 80cm rataan, sillä se on tähän asti korkein luokka mitä olen Maisalla mennyt. Kun kilpailut loppuivat lähdimme kohti kotia. Tallin omistaja vei meidät suoraan kotiin ja päivä oli onnistunut.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti