lauantai 15. syyskuuta 2012

Haastettu!

Haastettu!


SÄÄNNÖT
♦ Nimeä 5 bloggaajaa
♦ Ilmoita heidän nimeemisistä heidän blogissaan
♦ Jaa 7 faktaa itsestäsi
♦ Kiitä bloggaajaa joka nimesi sinut
♦ Lisää Versatile Blogger Award kuva blogipostaukseen
Kiitos haasteen antajalle!:)
       Faktat:
  • Olen harrastanut ratsastusta 2-vuotiaasta lähtien♥
  • Oon oikeesti tosi laiska.... >:D
  • Nukun yleensä sohvalla vaikka minulla on uusi ja hyvä sänky :D
  • Mulla on 10mm venytys♥
  • Tunnen olevani kääpiö ...
  • Koitan aina määräillä kaikkia ja olla kaikkien kuningas >:)
  • Olen käyny kaks kertaa ulkomailla x)
muokattu kuva, saa kopioida, mutta googlestakin löytää alkuperäisiä ;) 
Seuraavana haastan: EssinSuvinSininVenlan ja Katjan :)
Haasteen minulle antoi: Reetta :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti